Strony

Menu

26 gru 2014

Co dostałem na Święta? + O konkursie ;)

Hej!
Tak, jak wczoraj obiecywałem, pokarzę Wam moje prezenty na święta! Są to zdjęcia z internetu, ponieważ lepiej wyglądają niż te co ja zrobiłem... Pamiętajmy też, że prezenty w święta na są najważniejsze ;) Dzięki komentarzowi poniżej pokarzę Wam co dostałem.






1."Zniszcz ten dziennik" - jest to książka przeznaczona nie do czytania. Na każdej stronie jest zadanie, które musisz wykonać. Zadań jest dużo i są nietypowe np.: "Przyklej tu przypadkowe strony z gazety". Moim ulubionym zadaniem jest "Katalog plam". Kocham ten dziennik! Macie zdjęcie:





2.The Sims 4 tutaj, chyba nie muszę tłumaczyć, co to jest ;) Ja mam edycję limitowaną.





Reszta prezentów to kasa itp. W tym poście powiem Wam, jeszcze coś o konkursie "modowe święta". Dzisiaj są wyniki! Nie dałem skreen`a nagród, bo to niespodzianka ;) Są, aż trzy arty! Dla mnie to ogromny sukces! Dziękuje uczestnikom! O ok. 16-19 dodam skreeny artów i ogłoszę zwycięzce!

Wasz:
~Dawid.

1 komentarz :

  1. Ja dostałam "Zniszcz ten dziennik" przy okazji w 12 grudnia, bo moja siostra miała urodziny, a jak przyjedzie ciocia, to zawsze mi też coś kupi. Teraz akurat nie wiem gdzie podziałam tę książkę. Co do simów, to nie lubię grać w takie gry : /. Moja koleżanka z kasy ma nie ich punkcie bzika. Zupełnie jej nie rozumiem.
    Jeśli chodzi o konkurs, to nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)