Strony

Menu

26 gru 2014

Wyniki konkursu!

Witam!
Przepraszam, że wyniki są tak późno,  ale wcześniej była u mnie koleżanka i oglądałem Sam & Cat na Nickelodeon ;) Nie przedłużając, macie poniżej wyniki, arty oraz nagrody. Tak wiem nie są one fascynujące, ale tylko takie miałem do oddania.

1.MIEJSCE:

2.MIEJSCE:

3.MIEJSCE:

Ten ostatni art to nawet nie wiem czy jest, przygotowany na konkurs... Jestem dumny, że zgłosiły się, aż trzy artbooki! Nagrody macie poniżej.





KONKURS UWAŻAM ZA ZAKOŃCZONY! Po nagrody te osoby muszą się zgłosić do piątku za tydzień! Najlepiej, jeszcze dziś lub jutro się zgłosić! To nie wszystko! Wszystkie osoby dostaną rolę w moim filmie! (NIE DOTYCZY "To miało być inaczej" !!!) 

Wasz:
~Dawid.

1 komentarz :

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)