Strony

Menu

3 gru 2014

Jak ulepszyć vip?

Witam!
W tym poście dowiecie się jak ulepszyć vip. Jest to chyba nowy pomysł na Msp. Moim zdaniem doszedł on ze Star Vip`a. Ten sposób jest prosty, ale niestety znowu płatny... Z resztą co tu pisać. Biorę się za opowiadanie. Musimy mieć vip`a, oczywiście. Naciskamy na SC i diamond w prawym górnym rogu:

Wtedy, otworzy Nam się, wybór kupna odpowiedniej ilości SC i diax (diamond). Kosztują one tyle samo co zwykły vip.


Jak się pewnie domyślacie po naciśnięciu na jakiś kwadracik, czyli etykietę, owego pakietu, to musimy nacisnąć na "Ulepsz Vip". Potem, wszystko otworzy się Nam tak samo jak, w zwykłym zakupie vip. Jednak musimy jeszcze dodatkowo dopłacić...Najpierw otworzy się Nam taki komunikat:


Co on oznacza? Co Nam da dokupienie tego pakietu. Przykładowo mam Vip Elite, i dostaje dziennie 20 SC i jeden diax.  Pakiet dodaje nam 40 SC i 2 diax dziennie. Jak, naciśniemy komunikat na zielonym tle, otworzy Nam się to:


Jak widzimy, za ulepszenie trzeba dopłacić. Na żółtym tle pod czerwonym, mamy wyświetloną cenę. To ulepszenie kosztuje 12,86 zł. Jak, się domyślacie nie opłaca się tego kupować. Oczywiście, to moje zdanie. Bo, po co płacić za Vip 14 zł i jeszcze za ulepszenie 12... Mamy lepsze, a chociażby ważniejsze wydatki.

Na koniec posta chce Wam powiedzieć, o dzisiejszej zmianie kalendarza adwentowego:


Ładne *.*, gratuluje dla moderatorów pomysłu, żeby zmieniać wygląd kalendarza... Jak wam się podoba? Dla mnie fantastyczne :D Jeszcze jedno... Mam Gadu-Gadu, na którym możesz ze mną popisać, kiedy tylko wejdę! O to mój numer GG: 52221025. Ja się żegnam! Pa ♥

Wasz:
~Dawid.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)