Strony

Menu

25 gru 2014

Życzenia z Ksiegi Gości ;)

Hej.
W tym poście pokarzę Wam życzenia z Księgi gości na msp. Wiem, że miało to być wczoraj, ale moja wigilia była o 16:00 do ok. 18:30 to wiecie... Później oglądałem prezenty i o 22:00 poszedłem na pasterkę. Jeśli, ciekawi Was co dostałem to piszcie w komie. Może jeszcze dziś dodam zdjęcia rzeczy. Ok, żeby nie przedłużać macie moje życzenia za, które BARDZO DZIĘKUJE ♥







Jest ich sporo, dziękuje wszystkim osobom co miały w pewnym sensie odwagę i chęci do złożenia mi życzeń! Ja oczywiście, też starałem się złożyć wszystkim życzenia ;)  Ci co ich nie dostali, mają post poniżej, dotyczący życzeń!

Wasz:
~Dawid.


1 komentarz :

  1. Super życzenia. Szkoda, że ja nie napisałam. Z ciekawości zapytam, co dostałeś?

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)