Strony

Menu

11 gru 2014

Znowu mnie zignorowaliście!

Witam!
Nie przedłużając ani trochę, chce wam powiedzieć o wczorajszym poście... Napisałem w nim, że poszukuje pomocy i chętni mają się zgłosić w komentarzu. Więcej poczytacie sobie w tym poście. Oczywiście nikt się nie zgłosił! Ja nie rozumiem w czym jest problem... Nie lubicie mnie? Nie chcecie tutaj pisać? Jest mi przykro, że mnie zignorowaliście. Przecież to nie jest problem napisać, pod postem "Chce pisać z tobą" czy coś w tym stylu... Dla mnie było to naprawdę ważne. Mój normalny dzień wygląda następująco: szkoła mniej, więcej do 15-16, potem praca domowa, która zajmuje ok. godzinę to już mamy 17, jeszcze do tego nauka i obiad oraz obowiązki domowe. Ja naprawdę nie mam czasu tu pisać, a naprawdę chce. Dam wam szansę... Jeśli, chcesz pisać tu posty napisz w komentarzu "Chce pisać tu posty" czy cokolwiek! Daj jeszcze, informacje o sobie.

Jeszcze, jedna sprawa. Zorganizowałem dla was konkurs o nazwie "Modowe Święta". Nie wiem, czy był sens go robić... Zobaczymy. Ostatni konkurs nie wypalił, ponieważ nikt nie wziął w nim udziału... Mam nadzieje, że teraz to wypali. Proszę was!!! Ja to robię dla was nie dla siebie... Ja się żegnam. Jutro nowy post i może nowa zakładka o nazwie moda. Macie, też o niej ankietę.

Wasz:
~Dawid.

2 komentarze :

  1. Nwm? Baby też mogą tu pisać?:D
    Pozdrawiam.
    kopiko212 (Oliwcia)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście że mogą :) Zaproszę cię na msp i wszystko uzgodnimy :)

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)