Strony

Menu

14 gru 2014

2000 wyświetleń!

Hej.
Na wstępie chciałbym, poruszyć pewną kwestie... Chodzi mi o pewnym komentarzu lodovigi. Tak, wiem sprawa jest już wyjaśniona, ale muszę coś powiedzieć. Zrozumcie, że my redaktorzy bloga nie mamy takiego obowiązku, pisać tu posty non stop. Czasami potrzebujemy przerwy... Posty piszę się z serca, nie z obowiązku. Nie możecie się nas o takie rzeczy, czepiać. Dobra, ale to nie ważne. Przejdźmy do sedna posta. Mianowicie mój blog ma już ponad 2000 wyświetleń! Bardzo wam dziękuje, że tyle miłych i cudownych osób tu zajrzało! Macie skreena:


Jest to dla mnie znak, że chcecie tu zaglądać. Na prawdę wam dziękuje... Dzisiaj może, pojawi się jeszcze, jakiś post z mojej strony. Przepraszam, że nie pisałem wczoraj postów, ale mówiłem wam, że idę do kuzyna... Musicie zrozumieć, że my nie mamy czasu na ciągłe pisanie :) Miłego dnia i do następnego posta.

Wasz:
~Dawid.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)