Strony

Menu

17 gru 2014

Przegląd serwera- Hiszpania!

Hej.
Przepraszam, że nie było postów z mojej strony, ale musiałem się uczyć... Dzisiaj był test próbny szóstoklasisty. Pamiętajmy też, że leniuchowanie jest w weekand, a do weekandu jeszcze 2 dni. Ok, dzisiaj kolejny przegląd serwera. Tym razem Hiszpania. Tam jest coś dziwnego... Movie star planet u nich nazywa się "MyStarPlanet", inaczej niż na wszystkich serwerach co? Zobaczcie:




Najsławniejszą Movie Star jest iztfairy. Ma ona 42 level. Szczerze? Bardzo niski jak na najwyższy level. Zobaczmy jak wygląda:


Najpopularniejszy pokój należy do niej. Ma on tylko ponad 1500 love it! Jest on ładny, ale nie nadzwyczajny.


Look, ten ma najwięcej love it. Tylko 71.  Zauważyliście, że ten serwer jest trochę "opustoszały"? Wygląda on tak:


Artbook, też zwykły. Każdy umie wstawić ciuchy i napisać krótką notatkę obok. Wnioskując, jest to tylko rozdanie ciuchów. Art ma 242 love it. Przepraszam, że nie widać tego na skreenie. :/


*CLAUS*
Tak jak, na wcześniejszym opisywanym przeze mnie serwerze, ma on inne ciuchy i niższy level. Jednak nadal jest członkiem VIP. Tu ma 4 levlel z kolei na polskim msp ma on 18. Wszędzie powinien mieć ten sam poziom...


Tym akcentem kończę post :) Mam nadzieje, że post się podoba. W tym serwerze najbardziej, zdziwiła mnie nazwa "MyStarPlanet". Nie uważacie, że to dziwne? Postaram się na jutro napisać wam, dlaczego tak jest, ale nie wiem czy coś znajdę. Dobra idę się uczyć do testu z matmy ._.

Wasz:
~Dawid.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)