Strony

Menu

14 gru 2014

Loga na zamówienie!

Cześć!
No bo tak...pisałam że zrobię looka dla chłopaków
(wiem pisze się inaczej...) no..Bardzo was przepraszam, ale
narazie nie mam weny żeby zrobić look  :c Bardzo was
przepraszam...zajmę się tym kiedy indziej...A więc
wpadłam na nowy pomysł! Będę robić loga na
zamówienie, ale jak chcesz logo to musisz
mnie zaprosić do znajomych na MSP (Movie
StarPlanet) ponieważ inaczej się nie da. Chętni
niech napiszą mi na MSP lub w komentarzu.
Do następnego posta!

Pozdrawiam.
~kopiko212

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)