Strony

Menu

29 gru 2014

Dwie notki w jednej.

Witam!
Na wstępie (tak, ja zawsze po mojej nieobecności), chce Was przeprosić za to, że wczoraj nie było postów na blogu. Niestety, ale nie miałem pomysłu. Zauważyłem, że na msp ostatnio, były nowe prezenty za wyższy level. Specjalnie z tego powodu, założyłem nowe konto! Nowe prezenty na początku:



Ok, druga sprawa to osoba, która uważa się za cwaną... Wmówiła mi, że da mi VIP`a Elite na rok... Ale, jak podam jej hasło! Ludzie proszę Was nie nabierajcie się na to, bo takie osoby, kradną konta... Macie skreen`a rozmowy:


Jutro, postaram się znaleźć lepszy temat na posta ;)

Wasz:
~Dawid.

1 komentarz :

  1. Ludzie już tacy są. Co do prezentów, to dopiero zobaczę za 32 tysiące fame xD

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)