Strony

Menu

4 gru 2014

Nowy motyw i informacje o nowej zakładce!

Hej.
W tym poście jak, co czwartek będę opisywał motyw na movie star planet. Nie przedłużając, zaczynajmy! Motyw wygląda tak:


Wygląda bardzo słodko, coś jak cukierkowa kraina. Temat miał coś z krainy, bo jego nazwa to "Christmas Town", czyli na polskie "Miasto Świąt" lub "Świąteczne Miasto". Nawet fajne, tylko czy motyw ma coś ze świąt? Zobaczmy!

*DLA DZIEWCZYN*




Rzeczywiście ma coś, ze świąt. Najbardziej podoba mi się, czerwona kokarda. Reszta ciuchów też jest ładna, ale nie związana ze świętami. Najgorzej wypadły włosy. Martwi mnie to, że moderatorzy dali tu ciuchy z innych motywów...

*DLA CHŁOPCÓW*
 


Tu też jest ta sama kokarda, co mnie bardzo zdziwiło... Bo przecież, chłopcy nie noszą kokard. Podoba mi się też bluza z reniferem, dla Vip`ów. Ogólnie nie jest  źle.

*PODSUMOWANIE*
Cały temat jest dość ubogi w ciuchy. Zdziwiła mnie ta kokarda, no i takie same ciuchy z innego motywu u dziewczyn. Oceniam ten motyw na: 5/10. Jest to połowa... Moim zdaniem ten motyw na tyle zasługuje. 

Teraz powiem wam mój pomysł. Co wy na to, żeby dodać na bloga zakładkę "Moda". W niej będą, zawarte różne porady, dotyczące mody  oraz makijaże, looki i wiele innych. Zobaczycie wszystko jak, pojawi się ta zakładka. Od was to zależy. Piszcie w komentarzu pod postem ♥ Do zobaczenia:

Wasz:
~Dawid.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)