Strony

Menu

10 gru 2014

Poszukuje pomocy!

Witam!
Dziś post o bardzo ważnej sprawie... Potrzebuje pomocy! A, mianowicie redaktorów do pisania postów na blogu. Ja chwilowo nie mam czasu na pisanie postów. Lekcję kończę o ok. 16 i jak, ja mam o takiej godzinie zabierać się za pisanie? Do tego jeszcze, praca domowa i nauka, ale o tym nie będę się rozpisywał bo wiem, że was to nie obchodzi. Przejdźmy do rzeczy!

PISZESZ DOBRE POSTY?
MAM PROPOZYCJE!
MOŻESZ PISAĆ ZE MNĄ POSTY NA TYM BLOGU 
MUSISZ TYLKO ZNAĆ ZASADY:
  • Ortografi
  • Interpunkcji
Napisz w komentarzu:
1.Swój adres e-mail.
2.Nr GG (jak masz :D )
3.Swój wiek
4.Informacje o sobie.
Jutro będą wyniki! Osoba musi, pisać co najmniej jeden post na dwa dni. Możesz, pisać więcej? Nie szkodzi!  Dzisiaj będą nowe instrukcję na blogu :) Nowe  cytaty będą jutro! Jeśli, nie będzie co najmniej jednego komentarza, post będzie NIEAKTUALNY! Może jeszcze, dziś coś napiszę :) Nie zignorujcie tego. To dla mnie ważne, a ty możesz zostać redaktorem! :)

Wasz:
~Dawid.

3 komentarze :

  1. A więc...:D Mam na imię Oliwia, chodzę do 4 klasy, ugh...mam 9 lat (poszłam o rok wcześniej ;/) urodziłam się w lutym...interpunkcję znam dobrze ortografie też :))
    mój mail ,,oliwiawoda@gmail.com" nigdy nie miałam do czynienia z chłopakiem *u* ok :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrówka ;D
    kopiko212 (Oliwcia)

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)