Strony

Menu

28 lut 2015

Przegląd forum + zapowiedź HOT or NOT!

Witam!
W dzisiejszym poście, przedstawię Wam kilka, dość normalnych i fajnych, tematów na forum. Moim zdaniem są one przyzwoite. Zaraz, zaraz... Czemu ja piszę tak późno? Ponieważ byłem u kolegi... Eh, przejdźmy do tematu:

"UKŁADAMY HISTORYJKE!"

 Temat jest fajny i pomysłowy. Problem polega na tym, że jest mało kreatywny. Na forum było duużo takich tematów.

"JAM JESTEM KRÓLOWĄ"

 Widać pomysłowość w tym temacie. Pierwszy raz widzę taką grę! Fajne, ale ma tą samą zasadę co reszta gier... Na przykład: "Napisz czy osoba nad tobą, jest ładna!"... 

"MAMO!CZY MOGĘ...?

 Bardzo fajny temat! Osoba ma rację, że to "sama wymyśliła". Ja nigdy nie widziałem takiego tematu! Świetne! Zabawa na długie godziny.

"BĘDZIESZ MIEĆ SYNA CZY CÓRKĘ"

Chyba najlepszy ze wszystkich tematów, jakie tu były! Jest on najbardziej odbiegający od reszty. Widać, że osoba się wykazała! Gratulację!

*HOT OR NOT*
Co Wy na to, żeby na blogu pojawiło się Hot or Not? Prowadzone przez mnie, oczywiście. Moim zdaniem to fajny pomysł tylko jedna sprawa... Czy Wam się podoba? Jeśli tak, to napisz w komentarzu, pod TYM postem! Na czy to będzie polegać? Musisz napisać nick osoby, którą chcesz, żebym ocenił (możesz to być ty). Ja wtedy będę losował 3 osoby i je oceniał przy najbliższej okazji!

A na koniec posta...

Jesteście kochani ♥


Wasz:
~Dawid.

2 komentarze :

  1. Mi się to podoba :) Czy możesz mnie ocenić? Jakbyś zapomniał to na MSP jestem ewafarna10girl.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fladra001 ocenisz?

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)