Strony

Menu

12 lut 2015

Nowy motyw + POSZUKUJE REDAKCJI!

Hej!
Przepraszam, że nie pisałem wczoraj posta, ale po prostu nie miałem tematu. Dzisiaj jednak pojawił się nowy motyw na msp! Chciałem, żeby wygląd bloga był walentynkowy i już trochę jest, ale ja nie mam ciuchów. Ponad to jak chciałem kupić VIP to jakimś cudem nie mogłem, a co najgorsze dzisiaj dostałem 1 z muzyki... Co jeszcze wydarzy się w piątek 13??? Ok przechodźmy do ciuchów.

*DLA CHŁOPAKÓW*


Ciuchy są super, ale centy tragiczne. Jedna koszulka (ta co mam na sobie) kosztuje 2500! To ogromna przesada. Z resztą ten top za 1400 SC, też nie należy do tańszych. Serca można znaleźć w zakładce "TOP". Najlepsze w tym motywie są włosy! 6/10!

*DLA DZIEWCZYN*


 xXAriana GrandeXx - dziękuje Ci za zrobienie mi skreenów ;) Ciuchy są świetne! Najlepszym strzałem w tym motywie, jest ten biało-czarno-brązowy top oraz, pasujące do niego, spodenki. Włosy też są niezłe! 9/10!

*ANIMACJE* - NOWOŚĆ!
Czemu napisałem "NOWOŚĆ"? Odpowiedź jest prosta. Po raz pierwszy je oceniam! Najlepiej prezentuje się animka za 600 SC (ta pierwsza). Reszta, też jest niczego sobie. Wiem, że strasznie mało oceniałem, ale to po raz pierwszy więc wiecie ;) 10/10!

*PODSUMOWANIE*
Ocena to 25/30! Świetnie! Motyw prezentuje się idealnie! Gdyby nie ceny i kilka inny drobiazgów, mogłoby być nawet 30/30! Wiem, że kiedyś oceniałem w skali 1:10, ale teraz to się zmienia. Macie tutaj co i jak jest punktowane:
CIUCHY DLA DZIEWCZYN: Max. 10 pkt.
CIUCHY DLA CHŁOPAKÓW: Max. 10 pkt.
ANIMACJE: Max. 10 pkt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

To jest druga część tego postu!
Nie przedłużając SZUKAM REDAKTORÓW! Wszystkie zasady macie tutaj ===>> JAK ZOSTAĆ REDAKTOREM? Chętni muszą się zgłosić w komentarzu pod TYM postem. Macie czas do 18.02.2015 ! Ja się już z Wami żegnam! Do następnego postu! ;)

Wasz:
~Dawid.  

4 komentarze :

  1. Mój e-mail : ameliaczempinska@yahoo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, chciałabym zostać redaktorem na twoim blogu. Na msp jestem ewafarna10girl. Napisze do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. A noi ja też mam bloga o msp alazuza.blogspot.com Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój e-mail : alicjarycerz101@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)