Strony

Menu

7 lut 2015

O animacji za 0 SC...

Witam!
Dawno nie było postów, ale po prostu nie mam czasu. Mam jeszcze ferie, ale w poniedziałek już szkoła się zaczyna. W tym poście chce napisać o animacji za 0 SC. Jest ona bardzo dziwna... Wygląda tak:
 Jeszcze do niedawna była na pierwszym miejscu w High Scores. Teraz jej nie ma. Moderatorzy ją usunęli, bo najwidoczniej nie była stworzona przez nich. Jest "unikatem". Następną dziwną rzeczą jest to, że...
 Nie posiada nazwy! Patrzcie co napisała mi pewna osoba:
Jak widzicie, ta osoba wie coś o niej. Stworzył ją hacker "agerov", którego nie da się wyszukać na msp. Niby zżera całą kasę, ale mi nic się nie stało. Miałem tyle samo po wylogowaniu.

Nie wiem o co chodzi. Chyba zbiorę się i napiszę do moderatorów, z prośbą o wyjaśnienia. Jak odpiszą, to od razu napiszę Wam o tym na blogu (oczywiście, że tym xd).

Wasz:
~Dawid.

2 komentarze :

  1. to dziwne bo ja jak zobaczyłam na forum to weszłam w rekordy i była kupiłam i nic dalej..
    fladra001

    OdpowiedzUsuń
  2. ta animacja jest dziwna
    fladra001

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)