Strony

Menu

16 lut 2015

Usunięcie "nowej" gry? + Loga na zamówienie!

Hej!
Niedawno na tym blogu, pojawił się post dotyczący msp. Jeśli chcesz go przeczytać kliknij tutaj. Moim zdaniem to trochę dziwne. Na początku, jak jeszcze gra była dostępna, nie można było w nią wejść. Dzisiaj w ogóle jej nie ma.

Loga na zamówienie!

Ostatnio dodałem posta dotyczącego loga i swojego nowego loga. Pomyślałem sobie "czemu by nie robić ich na zmówienie?". Jeśli chcecie owe logo, to przysyłajcie mi skreeny na ten adres e-mail: dawidowe-msp.blog@wp.pl . Po co mi Wasz skreen? Bo, przecież od tego zaczynam je robić.

Wasz:
~Dawid.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)