Strony

Menu

23 lut 2015

Jestem już rok na msp!

Witam!
Dzisiaj, czyli 23 lutego, jestem już rok na msp! Kiedy to się zaczęło? Był rok 2014, dokładnie ten sam dzień. Było późno. Dawid, wraz z kuzynką, szukali simsów na tableta. Nie było takiej gry. Kuzynka zaproponowała Dawidowi, zagrać w grę o nazwie Movie Star Planet. Na początku było nudno. W końcu to był tablet. Dawid zdobył 3 poziom... A bym zapomniał! Nazwę zaczerpnął od swojego imienia (Dawid), roku urodzenia (2002) oraz literki klasy (C), czyli dawid2002c. Początkowo na msp nie miał wielu przyjaciół, aż poznał lodovigę! Potem zaczęło się kupowanie pierwszego VIP, też w obecności kuzynki. Wraz nim było mnóstwo nowych korzyści. Zbiegiem czasu, Dawid zdobywał coraz większe poziomy. Potem poznał Maję, która została jego najlepszą przyjaciółką! Obecnie mam 18 poziom.

Jak przeczytaliście poniżej (o ile się Wam chciało ;) to możecie zauważyć, że to jest moja historia z msp! Już o niej nie będę wspominał! Za grę najbardziej dziękuje tym osobom:
-Lodoviga
-Elizka898
-Pises
-Miniula
-xxx25
-$Blondiii$
-Cookies001
-Ariana Grande 1#
-pepe123456789cd
-superroni123
Poza tymi wymienionymi, dziękuje WSZYSTKIM moim znajomym! Bardzo jestem Wam wdzięczny, za wszystkie wyświetlenia, lovki, komentarze na filmach, artach, looka itd.! Jesteście cudowni ♥ Dziękuje, też czytelnikom tego bloga! Za to, że jesteście, i że czytacie to co piszę! ♥

Na sam koniec mam dla Was kilka skreenów. Mianowicie jak zdobywałem tą awards za rok na msp. Moim zdaniem nawet gdyby nie było fame, to i tak bym się z niej cieszył! Na saam koniec mała niespodzianka!

 .
.
.
Jeszcze chwilę
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jeszcze troszkę!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Coraz bliżej!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
LOGO Z OKAZJI MOJEGO ROKU NA MSP!

Naprawdę Wam dziękuje! Czy ten rok będzie równie dobry, jak tamten? Miejmy nadzieje! ♥

Wasz:
~Dawid!

1 komentarz :

  1. Ja założyłam konto w moje urodziny 29.01.2014
    Milargros

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)