Strony

Menu

9 lut 2015

Loga?

Hej!
Przepraszam, że piszę tak późno posta, ale niestety nie miałem czasu wcześniej. Z resztą mam nadzieje, że Wam to nie przeszkadza, bo zawsze możecie zobaczyć go jutro ;) W piZapie bawiłem się efektami i stworzyłem takie jakby "logo". Nie jest to jakieś cudo, ale mi się podoba. Z resztą sprawdźcie:

Jak Wam się podoba? Jeśli to przejdzie, to mogę robić je dla Was. Nawet zrobię instrukcję jak się je robi. To też zależy od Was ;) Wiem, że dzisiaj post nie był o msp, ale to chyba nic złego? Do jutra!

Wasz:
~Dawid.

1 komentarz :

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)