Strony

Menu

16 lut 2015

Nowa seria !

Czeee , po tytule możecie się domyslic , że ten post będzie związany z nową serią pt. "Super Starcie" Będę oceniała looki innych Ms , za co przyznawane będą punkty .Mozecie sie zglaszac w komentarzach i przy okazji pisac , ktory z waszych lookow wybrac .W dzisiejszym super starciu ocenimy looki  Ms takich jak Arli , Theyla oraz ALAKINGA . Na pierwszy ogień pojdzie ..ALAKINGA weźmiemy look pierwszy z brzegu :p Oto on :
Twarz : Ogólnie ładna , ale dodała bym jakieś piegi i zmieniła bym kolor skóry , usta i oczy mogą być 4/10 .Ubrania : Włosy po prostu są super , przecudne ! są takie aww...kocham! Buty mi tu nie pasują :/ Ta bluzka nawet ok ;) 6/10 . Akcesoria : Poza okularami , ktore są bardzo ładne nie ma tu nic , i to mi się podoba ! 10/10 Łączna liczba punktów : 20 / 30 Bardzo dobrze ! .                                                           Kolejną MS będzie Theyla także bierzemy look pierwszy z brzegu !
Twarz : Oczy są super , te piegi są fajne , ale wziela bym inny kolor ,  usta za to są cudowne <3 7/10
 Ubrania : Włosy <3 Co ja mam z tymi włosami ?! Koffam te wlosy , sukienka też mi się podoba , buty ...nie w moim stylu :/ 5/10  Akcesoria : Ten kołnierzyk jest naprawdę cudowny kokarda trochę zaginęła wsród tej burzy włosow , tatuaże są fajne , a te "rękawki" mi tu nie pasują 6/10 .Łączna liczba punktów : 18/30 Nieźle Ci poszło ;) Następną Ms będzie Arli ! Znowu look pierwszy z brzegu , a wyglada on tak :
Twarz : Ta twarz chyba najbardziej mi się podoba .Oczy są świetne ! Usta moje ulubione z usta dla Vip Nos ..:/ Taki trochę krzywy , ale każdy ma inny gust , skóra mi pasuje , ale nie do Arli 7/10
Ubrania :Ta spódnica jest okropna :/ bluzka piękna , buty też fajne , a wlosy ehh..znowu to powiem one są piękne <3 <3 <3 <3 9/10 Akcesoria : ten naszyjnik jest ok , a ten "wianek" na głowie też fajny daję 5/10. Łączna liczba pkt. : 22 /30 . 1.Miejsce Arli 2.Miejsce ALAKINGA 3.Theyla . Oceniając te looki nie chciałam nikogo urazic ! :* Do nastepnego posta !
~Mela                                

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)