Strony

Menu

24 lut 2015

Nowy wygląd bloga i nowe logo!

Hej!
Dzisiaj, tak jak obiecywałem, stworzyłem nowy wygląd bloga. Jest on powiązany z moim starym/nowym lookiem z poprzedniego VIP. Powstała kategoria "CIEKAWOSTKI", w której macie do wyboru:
  • Wywiady!
  • Inne gry!
  • Stare MSP!
Myślę, że opcja Wam się przyda i umili czas na blogu. Dodałem, też nowe instrukcje do menu, ale to już sami sprawdźcie! Dawno nie było konkursów... Może jakiś zorganizuje? Wiem, że z mojej strony, jak na razie, jest mało postów o msp. Ok teraz zobaczcie logo:

 Mi się ono średnio podoba. Było robione w sumopaincie. Jeśli chcecie instrukcje, wystarczy, że jedna osoba napiszę to w komentarzu! Mówię Wam warto jest umieć robić takie loga! Jest przy tym dużo zabawy i na pewno przyda się Wam na bloga!

Wasz:
~Dawid.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)