Strony

Menu

2 lut 2015

Jak skontaktować się z moderatorami?

Cześć!
Piszę posta tak późno, ponieważ dopiero skończyliśmy malować kaloryfer i sufit (mam remont w pokoju). Postanowiłem od razu, wziąć się za posta. Nie przedłużając, zaczynajmy!

JAK SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z MODERATORAMI?
Wchodzimy na msp i bierzemy zakładkę "kontakt".
 Potem, czytamy co jest tam napisane i wypełniamy pola. Pamiętajmy, że w polu "pytanie" musimy, pisać językiem oficjalnym! Np.: Dzień dobry! Dlaczego nie mogę kupić członkostwa VIP? Proszę o jak najszybszą odpowiedź! Z poważaniem (swój nick). Nie musicie pisać, aż tak oficjalnie, ale możecie ;)

Mam nadzieje, że to ułatwi Wam kontakt z moderatorami. Ja osobiście nigdy do nich nie pisałem, bo nie mam takiej potrzeby. Jeśli ty, też nie masz to nie wygłupiaj się! Pisz z poważnym problemem.

Do zobaczenia jutro!
Wasz:
~Dawid.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)