Strony

Menu

21 lut 2015

Super Starcie (2) Masa wykrzynikow i emotikonek

Siemka :) Jest to 2 Cz. Super Starcia , w tym super starciu wystąpią..*Cassandra* , Lolinkassi  , dreke88 i Diana M . Jako pierwszy zobaczycie look dreke88 jak zawsze bierzemy look pierwszy z brzegu ! Look ten nosi nazwę 818 ♥ ~Bezpieczny internet =D Wyglada on tak :
Twarz: Oczy są bardzo ładne , ale te piegi..:p kolor skóry też mi się baardzo podoba, a usta nawet fajne :p 9/10 Ubrania: Bluzka za 1 sc mi się nie podoba , ale spodnie są fajne =D włosów nie widzę , wiec ich nie mg ocenic , a buty ..Są takiee..<3 <3 <3 <3 <3 <3 Daję 9/10 .                                        Akcesoria :  sluchawki są nawet fajne , a ten kolczyk mi się nie podoba .9/10 .Dreke zdobywywa lacznie 27 pkt. /30 Zabraklo 3 punktow .Bardzo dobrze !!!! Następna będzie *Cassandra* Jak zwykle look pierwszy z brzegu , ktory nazywa się Cass ;* , wyglada tak :
Twarz : Piegi mi sie nie podobaja , ale w tym kolorze jak najbardziej ! oczy są cudowne ! koffam je ! po prostu odlot :** inaczej sie tego ujac nie da , ale usta to juz nie moja bajka :/ kolor skory jest swietny 9/10 .Ubrania : Wlosy są piękne :****** buty ładne , ale w innym kolorze by byly ladniejsze np. czarno - bialy lub jakis inny , spodenki sa fajne :) 8/10 .                                                                     Akcesoria: Ten wisiorek mi sie nie podoba , bo jest taki jakiś "ciezki" kolczyki też mi tu nie pasuja , ale tatuaze to co innego ! okularu też super .Daje Ci 5/10 .Uzbieralas lacznie 22 pkt / 30 .Dobry wynik ;) .Nastepna bedzie ...Lolinkassi jak zwykle look pierwszy z brzegu , a nazywa się When You Wake Up Your Problems Are Back To Stay , co w tlumaczeniu oznacza  : Kiedy budzisz się twoje problemy są z powrotem na pobyt . Oto i on :
Twarz : Usta po prostu kocham ! KOCHAM JE ! <3 <3 Oczy też są świetne ..Ahh..znowu te piegi , jak juz mowilam, nie lubie ich , ale w tym kolorze jak najbardziej ! kolor skory tez jest super ! 10/10 Ubrania: Te włosy <3 Nie , no musze to powiedziec ! są świetne po prostu koffam je ! sukienka moze byc , a butow nie widze , wiec ich nie oceniam 9/10 .                                                                
 Akcesoria : Ta "opaska" jest super , pasuje mi tu , a ten wisiorek jest piekny <3 <3 <3 <3 10/10 .Lolinkassi zdobywa lacznie 29 pkt. /30 Swietnie Ci poszlo ! Na razie Lolinkassi na prowadzeniu , a nastepna osoba bedzie ..Diana M .Nic sie nie zmienia jak zwykle look pierwszy z brzegu , ktory nazywa sie KROLICZEEEK ^.^ , a oto on :
Twarz :Jak juz wczesniej wspomnialam"Usta to nie moja bajka" Oczy są cudowne <3 kolor skory jest przepiekny 9/10 .                                                                                                                                       Ubrania : Ta sukienka jest jakaś taka ...po prostu nie w moim stylu ! Buty są śliczne ^.^ , a wlosy nie pasuja mi do tego look"a 8/10.                                                                                                                  Akcesoria: Te uszka są takie slodkie , ze nwm :3 Ten naszyjnik też spoko a zegarek mi tu nie pasuje :p 
9/10 .Laczna liczba punktow Diany to 26/30 .Super ! Gratuluje !                                                            Pierwsze miejsce zajmuje ...Lolinkasssi ! 2 Miejsce zajmuje ...dreke88 , a 3 miejsce zajmie...Diana M 4 Miejsce zdobywa...*Cassandra* Gratuluję wszystkim ! Looki byly super ! Gdybym mogla kazdy zajal by 1 miejsce .Nie przejmujcie sie liczy się dobra zabawa :) UWAGA ! JESLI CHCESZ WYSTAPIC W KOLEJNYM SUPER STARCIU NAPISZ W KOMENTARZU SWOJ NICK I JAKI LOOK MAM OCENIC ! Dziękuję ! Pa !
~Mela

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)