Strony

Menu

27 lut 2015

Klinika piękna- chłopacy!

Hej!
Wczoraj nic nie pisałem, bo wróciłem z wycieczki i nie chciało mi się już nic robić. Jak chcecie w następnym poście mogę pokazać Wam, co kupiłem. Ok nie o tym dzisiaj. Po temacie posta, możecie się spodziewać, kliniki piękna. Zaczynajmy:

OCZY:

MAKIJAŻ:

NOS:

USTA:
 W czerwonych ramkach macie to co mi się nie podoba. Dodałem je, żeby było szybciej.

Na dole macie twarz jaką polecam. Jest ona fajna, spójna i wygląda tak grzecznie ;) Moim zdaniem wszystko jest spójne. Kolor oczu pasuje ja ulał! Jasny niebieski, też jest fajny.

Tu macie taki bonus! Haha, twarz pasująca do... horroru! Coś, jak wampir. Nie polecam jej na co dzień, ponieważ jest brzydka.

To tyle w tym poście! Mam dzieje, że się podobało! Jutro postaram się napisać coś fajniejszego.


Wasz:
~Dawid.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)