Strony

Menu

20 lut 2015

Wytłumaczenie + look

Hej. Może zauważyliście, lub też nie, dość długo mnie nie było. Miałam problemy z drukarką i laptopem, ale nie będę się rozpisywać, bo wam zapewne po szkle nie chce się czytać, więc przechodzimy do look'a.

Look jest ala ta dziewczyna z 50 twarzy Greya, (żeby nie było, że to oglądałam, tylko w grafice można sprawdzić xD).
Wiem, że złe buty, ale do mojej szafy nie miałam okazji kupić sobie czarnych butów, chociaż raz miałam, ale ktoś wygrał cały komplet w konkursie :)
Podoba wam się? Cieszy się ktoś, że wróciłam?



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)