Strony

Menu

13 lut 2015

Logo z okazji walentynek!

Hej!
Dzisiaj nie  mam za bardzo tematu na posta, ale jak to ja zawsze coś znajdę ;) Haha, wykazałem się skromnością. Ok, ale nie o tym w tym poście. Dzisiaj, a dokładniej przed chwilą, zrobiłem logo z okazji walentynek! Może nazwijmy to "walentynką", bo logo przy tak szablonowo. Zobaczcie:
I jak Wam się podoba?

Jeśli chce instrukcje, dotyczące loga, to piszcie w komentarzach pod tym postem! Dzisiaj jeszcze powinny napisać posty dwie nowe redaktorki ;) Mam nadzieje, że przyjmiecie je dobrze.

Wasz:
~Dawid. 

2 komentarze :

  1. Wesołych walentynek, fajnej dziewczyny i miłości...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne logo .Ja też jutro zrobię sb jakieś , a co do posta już napisałam

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)