Strony

Menu

1 lut 2015

Usunięcie zdjęcia + DARMOWY VIP NA FB?

Hej!
Tu Dawid po dłuuugiej nie obecności. Byłem w Warszawie i dopiero dzisiaj wróciłem. Mam dla Was kilka tematów na dziś. Z nagłówka można się, domyślić o co chodzi. Nie przedłużając, zapraszam do dalszej części posta.

USUNIĘCIE ZDJĘCIA Z BYLE POWODU?
Dobrze przeczytaliście... Chciałem, wstawić na msp zdjęcie roślinek ze starego movie star planet, ale oczywiście moderatorzy mi go usunęli... Z byle powodu! Zdjęcie jest normalne. Macie skreena:

DARMOWY VIP NA FB?
Nie nakładajcie okularów... To prawda! Dzisiaj na asku ktoś mi dał link do tej strony i postanowiłem to sprawdzić. Niżej jest napisane coś o tym rzekomym darmowym vipie. Pamiętajcie, że to pewnie jakieś kłamstwo... Macie link: KLIK
 Co Wy o tym sądzicie?
Wasz:
~Dawid.

1 komentarz :

  1. tak też miałam wstawiać zdjęcie roślinek ale na tym zdjęciu są napisy dlatego...fladra001

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)