Strony

Menu

20 lut 2015

Nowy motyw + Zmiany na apce!

Hej!
Przepraszam, że wczoraj nic nie pisałem, ponieważ musiałem się uczyć. Jak zapewne, wiecie w szóstej klasie, nie jest tak fajnie. Nie to, żeby było "strasznie", ale po prostu jest dużo nauki. Ok dosyć o tym! Zapraszam na nowy (spóźniony ;D) motyw.

*DLA DZIEWCZYN*


Ciuchy są świetne! Podoba mi się sukienka za 9 diamentów oraz buty za 1800 SC. Z ceną to przesada, ale ten outfit w połączeniu wygląda jak ten z Break Free (Piosenka Ariany Grande). Martwią mnie włosy za 600 SC... Nie należą do tego motywu i w ogóle tu nie pasują. 8/10!

*DLA CHŁOPAKÓW*

Najgorszą rzeczą w tym motywie są te włosy z brodą... Tragedia! Poza tym koszulka za 375 SC, z napisem "MSP", też nie przypadła mi do gustu. Ceny są najgorsze ( i w tym momencie posypie się 1000 komentarzy: "Dlaczego oceniasz po cenie?"). 4/10!

*ANIMACJE*
Te dwie zamazane animacje nie są z tego motywu. Poza tym nie jest tu źle. Moim zdaniem nie ma tu złych animek. Można je dobrze wykorzystać w filmach. 10/10!

*PODSUMOWANIE*
Ocena to... 22/30! Nie jest tak źle! Mogłoby być lepiej. Motyw ten psują ceny i ciuchy dla chłopaków. ;c

Zmiany na apce?
Na movie star planet, które możemy zainstalować na telefonie np.: z androidem, dodali nową opcję, a mianowicie... Animacje! To fantastyczne! Zawsze chciałem mieć tam animki! Ok zerknijcie:

Jak się Wam podoba nowa opcja?


Wasz:
~Dawid.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)