Strony

Menu

3 lut 2015

MODERATORZY MI ODPISALI + Nowi hackerzy?

Witam.
Wczoraj, aż z ciekawości napisałem e-mail do moderatorów, dotyczący "nocy hackerów". Przedstawiłem w nim problem i uzupełniłem go uprzejmą treścią. I co? Odpisali mi! Ciesze się! Macie poniżej odpowiedz i jeszcze niżej macie treść mojego pytania. Oczywiście możecie, napisać swój na podstawie mojego pytania.
 Za cenzurowałem swój prawdziwy adres e-mali. Oto e-mail dla czytelników: dawidowe-msp.pomoc@wp.pl.

Następna sprawa to dwie nowe hackerki na polskim msp! Wcześniej były Polska1911 i JasiHasi123. Teraz doszły kolejne dwie" -Newgirl.♥ i niżej -Laura.♥ (myślę, że to konta jednego użytkownika, ponieważ mają nazwę poprzedzaną myślnikiem i serce na końcu). Jedna ma miliard SC, a druga 824 miliony...
Ale moderatorzy, w e-mailu powyżej, napisali mi, że "hackerzy nie istnieją" i że mam się nie martwić... Jak my mamy się nie martwić? To nie możliwe, żeby osoba z 6 levelem miała, aż tyle SC... Co wy o tym sądzicie?

Wasz:
~Dawid.

1 komentarz :

  1. jasihasi na pewno hakuje , a modzi kłamią bo moja najka hakuje to są specjalne programy ale tylko do sc aby ukraść konto nabierają ludzi modzi mają trochę racji trochę kłamią ta nowa hakerka jest dziwna bo ma w statusie pytanie : kto ma skype .
    fladra001

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)