Strony

Menu

2 lis 2014

Miesiąc z Wami! Dziękuje :)

Hej!!!
30.10.14 minął cały miesiąc z Wami!!! Ten miesiąc, uważam za bardzo udany! Mam ponad siedemset wyświetleń na tym blogu! Dziękuje Wam niezmiernie za to... Dlaczego piszę tego posta dopiero 02. listopada? Ponieważ, chciałem go napisać w dobrym nastroju. O co mi chodzi? W piątek, chciałem odpocząć od szkoły, a w sobote byłem cały dzień na wsi.

 Chce w tym poście wyróżnić kilka osób. Pierwszą z nich jest Pises, czyli Roksana. (>Blog Roxi<) Na Movie star planet, udziela mi dużo ciekawych porad, dotyczących bloga. Dzięki niej na blogu znajduje się licznik wyświetleń, bo ja sam nie umiałem go dodać :). Dała mi też pomysł, na post o starym MSP. Drugą z nich jest "Miniula", to jej nick na MSP. (>Blog Miniuli<). Ona dała mi trochę mniej porad, ale dziękuje jej za polecenie mojego bloga. :)
Najbardziej dziękuje moim NAJKOM, czyli najlepszym przyjaciołom :) Zwłaszcza dla Elizka898, czyli Maja :*
Naprawdę, blogowanie dla Was to przyjemność! Liczę na jeszcze jeden miesiąc, lub nawet rok blogowania! Temat bloga taki sam, czyli Movie star planet. Posty będą, trochę rzadziej, ale będą! Na blogu pojawił się pokaz slajdów... Jest tak jakby, reklamą bloga. Czat i muzyka będą w następnym tygodniu. Wygląd może też się zmieni :) Jeszcze raz dziękuje Wszystkim, którzy tu byli, dla Maji, pises, i miniuli.

To tyle na dziś, ten post był poświęcony dla Was! Jutro będzie post o Msp <3 nbsp="" p=""> Wasz:
 ~Dawid




2 komentarze :

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)