Strony

Menu

12 lis 2014

Star VIP już w Polsce!

Hey.
Dzisiaj się loguje, i patrze a tam świnka skarbonka jest złota (mam vipa), więc postanowiłem to sprawdzić... A tam zbierają się diamond! Oraz zostały dodane jakieś napisy... Zobaczcie to :

Widzicie! Nie mogę w to uwierzyć. Moderatorzy zaktualizowali VIP skarbonkę, również dla Vipów... No nieźle! Jak myślicie, że to koniec zmian to jesteście w błędzie. Skoro uaktualniono skarbonkę, to sprawdziłem vipa. Co widzę? Nowy Star VIP, który jest lepszy od elite! No i również droższy... Zobaczcie:
I jak myślicie o tej zmianie? Dla mnie jest to super! No bo niedawno moderatorzy usunęli "Super Vipa". Już wiemy dlaczego, go usunęli...  Żeby zrobić miejsce na "Star vipa". Jest to czerwony vip również jego ikonka, jest gwiezdna :) Zobaczcie:

Ikonka jest taka sama tylko, że ma różową obwódkę i koronę z dwoma gwiazdkami. Moim zdaniem prawie niczym się nie różni, od vipa elite. Mamy jeszcze jedną oznakę tego Vipa:

Ok to tyle jeżeli, chodzi o nowego Super vipa. Nie uważacie, że moderatorzy trochę przesadzają? Ten vip jest trochę droższy od vipa elitę. Po co go stworzyli? Czy movie star planet  nie jest już takie dochodowe? Nie wiemy :)

Jutro nowy wygląd bloga. Piszcie w komach co myślicie o czacie :) Ok, pa ♥

Wasz:
~Dawid

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)