Strony

Menu

23 lis 2014

Kilka informacji :D

Hej.
W tym poście powiem Wam o kilku informacjach na blogu. Są one dla mnie trochę ważne, także zapraszam do dalszego czytania posta.

1) Jak pewnie zauważyliście, że na blogu pojawiło się kółko z napisem "ASK". O co chodzi? Chodzi o to, że na potrzeby bloga założyłem dla Was aska, na którym możecie mnie pytać O WSZYSTKO. Ja zawsze wam odpowiem :)


 2) Ankieta. Jest to  ankieta dotycząca czatu. Pomyślałem sobie, że ona mi się przyda. Dlaczego? Bo będę wiedzieć czy, dodanie czatu, miało jakikolwiek sens. No i na razie, zagłosowały trzy osoby. Ankieta trwa bodajże do 20 grudnia. Trochę długo co? Masz okazję zagłosować!

3)Mam zamiar usunąć pokaz slajdów... Moim zdaniem wygląda on brzydko na blogu... Napiszcie w komie co o tym sądzicie...

A co się dzieje na MSP?
Dodano sklep z ciuchami. 
Ja nie będę się na ten temat rozpisywać, dam Wam tylko skreena. 

Żeby przejść do sklepu, naciśnij na niebieską strzałkę w prawym dolnym rogu. 

Ok, to tyle na dziś. Życzę Wam miłego dnia ♥

Wasz:
~Dawid


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)