Strony

Menu

31 paź 2014

"Setny" MSP`owy błąd...

Witam.
Dziś na msp, znalazłem kolejny błąd. Dotyczy on bowiem, profilu i najlepszych przyjaciół. Mi się on bardzo, często pojawia, więc postanowiłem o tym napisać posta. Jaki to błąd? Zapraszam do dalszej części posta ♥

Wchodzę w profil, pewnej osoby i naciskam, na jej, jednego najlepszego przyjaciela.


Oczywiście, pojawia mi się profil tej osoby, ale nie w tym rzecz. Problem jest w tym, że jak wchodzę w swój profil, i naciskam na mojego najlepszego przyjaciela to otwiera mi się osoba, którą nacisnąłem u innego użytkownika.

Jak, widzicie wybrałem "lodovigę", a wyświetliła mi się znowu ta osoba. Skreeny są różne, dlatego żebyście mogli zobaczyć o co mi chodzi.

Kolejny błąd, na Movie Star Planet... Moderatorzy powinni, go naprawić. I przypominam, Wam o ankiecie dotyczącej "czatu na blogu".

Wasz:
~Dawid

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)