Strony

Menu

22 lis 2014

Ja emo? Mój nowy look.

Witam.
Dzisiejszy post będzie bardziej o moim nowym looku. Mi się on bardzo podoba! Jest on trochę drogi, ale nie liczcie jakiś tatuaży, albo dodatków na twarz.  Są dwie rzeczy dla VIP... Ok pokarzę go Wam:

Nazwałem go zielono- czarny, ponieważ żadna inna nazwa nie przychodzi mi do głowy... Ok zobaczcie teraz z jakich ciuchów on się składa:




 Razem kosztuje on:
 Ale bez:
Hearts Tattoo
Rocker Tattoo
Face Glitter
Teardrop
Kosztuje on:


Jak widzicie różnica jest ogromna! Jesn on o wiele tańszy! Dlaczego akurat nie potrzebujemy dodatków wymienionych poniżej? Bo większość movie star może je mieć, albo nie podobają Ci się one. W moim looku są one konieczne. Proszę nie kopiuj look`a bez mojego pozwolenia! Za to mogę Cię zgłosić! Ponieważ, są to prawa autorskie. 

Jeśli, chodzi o Nasz konkurs to pozdro zostało już rozdane! Dzisiaj wieczorem, rozdaję nowe, ale innej osobie... Tamto pozdrowienie wygrała: 
ZDOLNA
Z prezentu listy jeszcze, nikt się nie zgłosił. Czekam na Wasze wiadomości z prośbą o prezent z listy :) 
Ok ja się już z Wami żegnam! Jutro nowy post... :)

Wasz:
~Dawid  

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)