Strony

Menu

11 lis 2014

Ciekawostka- Jak rysować w artbooku?

Witam.
Dzisiejszy temat jest Wam dość znany, a mianowicie chodzi o artbooki. Co to jest? Jest to coś w rodzaju, painta tylko, że inaczej zrobionego. Możemy w nim wyrazić swoją kreatywność. Do tworzenia artbooka mamy mnóstwo możliwość. Artbooki, artbookami, ale jak w nich rysować? Możecie znać ten sposób.

A, więc używamy do tego literek. Gdzie je znaleźć? Są w pasku po prawej stronie, niemal na samym końcu. Jest to biały dymek z napisem "TEXT!". Naciskamy go.

Jak go naciśniemy to wyświetli Nam się, kilka rodzajów tekstów. My musimy wybrać "Free text", czyli wolny tekst bez żadnego obramowania.
Gdy go wybierzemy zaczynamy łączyć ze sobą literki. Ja chce zrobić ludzika, więc wybiorę literę "O".
Musimy tak długo łączyć literki, żeby tło pozostało w moim przypadku czarne.
Jak widać ja już mam zarys głowy i uszu mojego ludka. Nie jest on za piękny, ale ja jestem początkujący. Na początku gdy nie umiemy rysować, najlepiej jest ćwiczyć kształty takie jak: elipsa, koło, kwadrat. Albo coś w postaci jajka.
Na koniec, można dodać kilka ozdób dla Naszej pracy. Jak widzicie ja dodałem usta i oczy. Ten ludzik mnie rozwala xD. Można jeszcze dobrać tło do Naszego rysunku. Zobaczcie na profesjonalne rysunki, innych movie star:

Te prace wykonała "Beatricestar". Życzę Wam tak samo dobrych prac jak jej :* To tyle w tym małym poradniku. Coś co było niemożliwe, stało się jasne. Chodzi mi o rysowanie w artbookach. Dziś może będzie nowy wygląd bloga :)

Wasz:
~Dawid

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)