Strony

Menu

26 lis 2014

Jak z brzykdkich ciuchów zrobić "cudo"?

Hej.
Przepraszam, że wczoraj nie było żadnych postów, ale musiałem się uczyć do próbnego testu kompetencji klas szóstych... I troszkę mi to zajęło, więc postanowiłem nie pisać posta. Ok, przejdźmy do tematu... Mianowicie jak zrobić z brzydkich, niemodnych, wręcz wstrętnych ciuchów dość ładne... Ok zobaczmy: ♥

*TOPY ORAZ KOSZULE*

Niektórym koszule kojarzą się z jakimiś, uroczystościami i powagą, albo dorosłością... Na movie star planet koszule nie wyglądają zachwycająco, dlatego większość osób się do nich nie zniechęca... Ja Wam pokarzę, że tak nie jest! O to pierwszy przykład:



Jak widać powyżej brzydkie pomieszane odcienie niebieskiego, zamienione są na czarne... Od razu widać różnicę. Macie jeszcze, kilka innych przykładów:



Brzydkie, wręcz wojskowe kolory, zamieniłem na niebieskie, wyróżniając w ten sposób kwiatki.



Czerwona koszula, kojarząca mi się z kowbojstwem, zmieniłem na duże lepsze odcienie bladego błękitu.



Ehh w tej bluzie nie udało mi się niestety zakryć tego okropnego napisu... Mi się on nie podoba! Chociaż, udało mi się zmienić różnokolorowość tej bluzy...

*SPODNIE*

Zasada "ulepszania" rzeczy polega na tym samym co w koszulkach i koszulach. Zobaczmy:



Ananasowe spodnie przybrały pomarańczowej barwy... W życiu prawdziwym tylko odważni nałożyli by takie cudo, dlatego zakryłem te ananasy pomarańczem. Dużo lepiej wygląda, prawda? :D



Pasiaste spodnie, przybierające wygląd zebry, zmieniłem na niebieskie z dodatkiem takich jakby, płomieni na dole, przy nogawce.

*BUTY*



Buty, które pewnie większość osób spostrzegała jako łachy, są w odcieniach czerni i bieli dużo lepsze, wręcz modne :)

Ok jeśli, chodzi o modę to tyle. W ten prostym poradniku, pokazałem Wam jak, łatwo można zmienić brzydkie ciuchy w nawet ładne i stylowe.

Wasz:
~Dawid


2 komentarze :

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)