Strony

Menu

9 lis 2014

Bugi :/

Hey
Na wstępie chce Wam powiedzieć, przepraszam za to, że wczoraj nie dodałem czatu. Niestety, ale robiłem wszystkie punkty pewnego poradnika i to nie zadziałało. Hmm... może dzisiaj mi się uda... Post jest o następnych błędach na Msp, jest ich ostatnio dużo.

Pierwszy błąd:
Niewyświetlające się Nasze "miasto", czyli Nasz główny ekran.
Był to dość spory problem. Dopiero po ponownym zalogowaniu, ekran się pojawił następnym błędem jest:
Pomieszany sklep:
To był dość śmieszny błąd, ponieważ ten "ludzik" co reprezentuje look w danym motywie, przesunął się gdzieś i zniknęło tło danego motywu. No nieźle. I jak widać jest tylko ta jedna strona w całym sklepie... :o
Resztę błędów znajdziecie u bloga Kasi:) (>BLOG KASI (MINIULI)<)

Dzisiaj był taki trochę, krótki pościk, ale jutro postaram się o dłuższy :) Wczoraj nie blogowałem, bo goście przyjechali. Czat mam nadzieje, że dziś na blogu się pojawi  ♥

Wasz:
~Dawid



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)