Strony

Menu

21 lis 2014

Konkurs? No, tak!

Cześć.
Dzisiaj wieczorem lub jutro będę VIP Elite na jeden miesiąc! Oczywiście oznacza to konkurs! O co chodzi? Wystarczy, że napiszesz mi na MSP lub w komentarzu (osoby anonimowe też mogą komentować!), że bierzesz udział. W pierwszym konkursie jest do wygrania kilka prezentów z listy życzeń (zgłasza się max 10 os.), drugi zaś jest o wiele lepszy! Do wygrania w nim SPECJALNE POZDROWIENIE! Jest ono dla JEDNEJ OSOBY ONLINE! To ważne! Zasady:
  • Nie możesz pisać w komie i  na poczcie: "Ja chce pozdro, bo jak nie dasz to cb zgłoszę!". Taka osoba nie bierze udziału!
  • Nie spam mi wiadomościami. 
  • Czekaj cierpliwie i pamiętaj, że jeśli chodzi o prezent z l.ż  (listy życzeń) musi być max. 10 osób, a jeżeli chodzi o pozdro to tylko JEDNA!
  • Jeśli, się nie załapiesz nic nie szkodzi. Będę jeszcze robić dużo takich konkursów. 
  • Ja nie oszukuję! Bo po co? To nie jest konkurs na love it, ani na oglądanie tak zwanych  seków (filmy, które mają tylko 10 sekund).
To tyle jeżeli, chodzi o konkurs! Przestrzegaj zasad i czekaj cierpliwie! Powodzenia życzę! Jak będę VIP to konkurs rozpoczyna się! :)

Wasz:
~Dawid


4 komentarze :

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)