Strony

Menu

27 lis 2014

Święta na Movie Star Planet! ♥

Hej.
Dzisiaj wszedłem na movie star planet, tak jak zwykle, ale co tam widzę... Świąteczny wygląd na msp! Mi się on bardzo spodobał! Wygląda tak magicznie. Nowy świąteczny motyw także pojawił się na movie star planet! Bo to przecież Nasz modowy czwartek. Tło w ekranie gry wygląda tak:



Moderatorzy pamiętali o szczegółach, ponieważ jak wejdzie się w np.: sklep, gry, to też jest zimowe tło... Fantastycznie! Zobaczmy lepiej na ciuchy, które są w tym motywie :D O to on:


*DLA DZIEWCZYN*






Pięć ciekawych i bardzo świątecznych ciuchów, to mi się bardzo podoba! Najbardziej podobają mi się czapki mikołajkowe oraz sukienka, która movie star ma na sobie! Reszta ciuchów też prezentuję się nieźle... Zobaczmy co u chłopców :)

*CHŁOPCY*




Nawet mniejsza liczba stron niż u dziewczyn, nie zepsuje tych fantastycznych ciuchów! Mi się one bardzo podobają... Minusem jest to, że nie ma czapki Mikołaja :c Szkoda... Ale za to moja movie star ma całkiem niezłą czapę z renifera *,* Super!

*PODSUMOWANIE*

Za te wszystkie ładne, wręcz bajeczne ciuchy daję 9/10 nie dziesięć, ponieważ u chłopaków nie ma czapki, ale to drobny i mały szczególik :)

Na koniec macie mój...
Świąteczny strój,
Z czapeczką renifera *.* 
KOCHAM ŚWIĘTA ♥



Wasz:
~Dawid.      

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)