Strony

Menu

7 lis 2014

Vip- oraz informacje o czacie :)

Witam!
Dzisiejszy post będzie informacyjny. Wiem, że to trochę mogło Was rozczarować, ale ten post jest dla mnie ważny! Nie mam też tematów... W ten dłuższy weekand postaram się, coś dla Was znaleźć :) Jedna osoba pisała do mnie, czy może zostać redaktorką. Przepraszam Was, ale na razie nie szukam pomocy. Jak zabraknie mi czasu, to może wtedy kogoś poszukam :)

1)Czat- Pises już mi pisała, że nie może się go doczekać. (>BLOG ROKSI<) Mam nadzieje, że inny też mają takie zdanie. Jak nie będziecie używać czatu, to niestety będę musiał go usunąć. Czat jest to zabawa dla Was. Ja będę tam też czasami.

2)Nowy wygląd bloga!!! Tak dobrze czytanie, mam zamiar odświeżyć nieco bloga. Mam do wyboru dwa ciekawe, i dość fajne zestawy kolorów. Jeśli, Wy macie jakieś propozycje, oczywiście wezmę to pod uwagę.
KOLORY:
jasno, niebiesko- czarny.
granatowo (niebiesko)- biały.

3)Tak na Movie star planet jestem Vip ( >WIĘCEJ O VIP TU<). Mam obecnie 17 diamonds, i planuje dać komuś specjalne pozdrowienie. Nie wiem kto to będzie. Dziś wieczorem będę losował, z osób online, tego kto dostanie, potocznie zwane "pozdro". Będę też Wam kupował coś z listy życzeń. Nie wiem kiedy, ponieważ mam vip`a na tydzień, a obecnie mam 100 SC :C

Ok niżej macie powód mojego stanu konta. Kupiłem sobie nowy strój. Nazwałem go "Rudy Kotek" :3. Kosztował 2100 SC ! xD
Proszę Was o szczere komentarze pod postem :) A i przepraszam, że tylko jedno zdjęcie, ale tak wyszło. :/

Wasz:
~Dawid



2 komentarze :

  1. Chat ♥ Nowy wygląd bloga - już nie mg się doczekać ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodaj chat ♥ A nowy wygląd bloga , hm.. Moim zdaniem dobry będzie granatowo - biały ;D

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)