Strony

Menu

14 lis 2014

Nowości na Msp!

Witam.
W tym poście chce Wam napisać o nowościach, które dziś znalazłem na movie star planet. A więc na początek napiszę Wam o nowościach w zdjęciach. Możemy je dodać do artbooka! Zobaczcie wpis na forum moderatorów:

Wynika z niego, że możemy dodawać publiczne zdjęcia, czyli, że nie tylko Nasi znajomi je zobaczą! Fantastycznie prawda? To nie koniec... W artbookach jest nowa zakładka na samej górze, jest to aparacik. Już się pewnie domyślacie co to może oznaczać :)


Jednak, żeby dodać zdjęcie do artbooka musi być ono publiczne. Żeby dodać zdjęcia na MSP, trzeba to zrobić na telefonie lub tablecie. Jeśli, nie mamy publicznych zdjęć, wyskoczy Nam komunikat taki jak poniżej:


Drugą zmianą jaką zaobserwowałem jest dodanie w lookach i artbookach, takiej jakby zielonej kartki papieru z żółtą strzałką. Wahałem się, żeby o tym opisać, ponieważ nie wiem czy tego znaczka już wcześniej nie było. Napiszcie mi w komentarzu ok? :)

Oznacza to, że możemy pobrać ten obrazek. Jest to fajne do dodawania zdjęć. Następną zmianą jest skarbonka VIP, którą ja dziś sobie otworzyłem. Taki diamentowy wygląd i złota świnka oznaczają, że to skarbonka dla VIP`ów. Po co ją dodano? Vipy zbierają tam swoje dzienne SC, i diamond...

Skoro mogłem ją otworzyć to oznacza, że jak nam się skończy vip to mamy swoje wszystkie bonusy. Nawet dobrze jest  to zrobione... Tylko po co? Kolejna zmiana to dodanie nowych  prezentów za zdobycie nowego poziomu  na początku gry.




Na pierwszym skreenie nowymi rzeczami są te "skrzydła" po lewej stronie i flaga w środku. Na drugim jest to szal albo czapka też w środku. Moim zdaniem jest to porządna zmiana i bardzo przydatna. Miejmy nadzieje, że wyższe levle (poziomy), też mają jakieś nowe prezenty :)

Wygląd bloga zmieniam dziś o 20:00 lub 19:30 jak mi się uda... Wiem trochę późno, ale co się odwlecze to nie uciecze xD. Jak Wy oceniacie zmiany na Naszym Msp? Moim zdaniem są one fantastyczne! Piszcie w komach swoje zdanie :D

Wasz:
~Dawid

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)