Strony

Menu

13 lis 2014

Modowy czwartek- Nowy motyw!

Cześć.
Dzisiaj jak co czwartek nowy motyw na Movie star planet. Jest to motyw o nazwie:

  

Nie wiem co to oznacza w języku polski, ponieważ google tłumacz, nie chce mi tego prztłumaczyć... Eh, możemy się domyślić po ciuchach , że chodzi o owoce a dokładniej o cytrusy. Dobra zerknijmy lepiej na ciuchy:

 *DLA DZIEWCZYN*



 U dziewczyn mamy trzy stronki, nieźle. Ciuch są praktyczne, ponieważ można stworzy zestaw składający się z sukienki, czyli takie wieczorowy, ale można też stworzyć zestaw bardziej dla nastolatków. O co mi chodzi? Po prostu koszulka i spodnie bez żadnej sukienki. 

*DLA CHŁOPAKÓW*

 Eh tylko jedna strona... No, ale cóż. Ciuchy są nawet, nawet, ale moim zdaniem nie są za ładne, jeśli chodzi o kolorystykę oraz mamy tu mało dodatków... Gdybym miał oceniać ten motyw dał bym 6/10 :D

Jest to fajny motyw z elementami arbuza, czyli teraźniejszego wyglądu bloga. Jutro mam czas to ten wygląd się zmieni... Na niebiesko-biały :3 Mam nadzieje, że będzie się podobał. Jeśli, będzie zamierzanie to oznacza, że są zmiany! :D Ok, to tyle na dziś. Pa ♥

Wasz:
~Dawid

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)