Strony

Menu

19 lis 2014

Nowy wygląd bloga!

Hej.
Coś na co czekaliście i coś co Wam już dawno obiecywałem! Nowy wygląd bloga! Jest on niebiesko- biały tak jak chcieliście. Moim zdaniem zmiana była konieczna. Już tamten wygląd mi i z pewnością Wam się znudził... Dziękuje Wam bardzo za ponad 1000 wyświetleń na blogu i za to, że chcecie czytać to co piszę. Jutro być może będzie nowa redaktorka. Jeszcze nie mam pewności... Ale, przydał by mi się ktoś do pomocy. I co sądzicie o wyglądzie? Piszcie w komach. Dzisiaj to tak na szybko go robiłem, ale jutro będzie dopracowany i zmieni się nagłówek. Dzisiejszy post był bardziej informacyjny, ale musiałem Wam o tym napisać :D Jutro będzie nowy, ciekawszy post. Przepraszam, że piszę o 20... Mam dużo nauki. Dodałem też nową zakładkę w menu rozwijanym.

Ok, to tyle w dłuugim i informacyjnym poście. Pa, dobrej nocy życzę :)

Wasz:
~Dawid

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)