Strony

Menu

4 paź 2015

Vip + Mam gwiazdki + Muzyka na bloga - Post informacyjny!

Hej, hej, hej!
Na ogół nie lubię niedziel, ale ta jest wyjątkowo fajna. Wreszcie mam Vipa! Nie cieszę się dlatego, bo go mam, tylko dlatego, że miałem z nim problemy. W ubiegłym tygodniu cały czas próbowałem wykupić sobie członkostwo i nie mogłem. Nawet napisałem do support, ale oni przekierowali mnie do obsługi technicznej BOKU.

No, ale udało się. Co się z tym wiąże?

  • Prezenty z listy
  • Konkurs na pozdro
  • Więcej grafów!
Odkąd mam Vipa dałem już kilku osobom prezenty z listy! Są to: Stasix, Elizka898 i kilka innych. Chciałem jeszcze dać dla catvalentine1 i Szymona, ale niestety nie macie listy życzeń! Szkoda.
Co chce Wam przekazać? Że jak ja mam Vipa, to staram się wszystkim pomagać, jak tylko mogę.

Drugą sprawą są gwiazdki na rękę. Tam mam je! Chcę tylko dodać, że tamten post (pt. SZUKAM GWIAZDEK NA RĘKĘ) jest nieaktualny! Dziękuje wszystkim, który chcieli mi je oddać.
(Mam 20 level dzięki nagrodzie)

MUZYKA NA BLOGA!

Wreszcie jesteśmy w najważniejszej części posta. Ja razem z Angeliką stwierdziliśmy, że jest trochę nudno na blogu, ale nie chodzi o posty tylko, że czegoś tu brakuję... A no tak! Muzyki. Powiem krótko. Piszcie w komentarzach pod tym postem tytuły piosenek, które chcecie, żeby były w playliście. Macie na to tydzień!

Dziękuję za dotrwanie do końca! Dzisiaj będzie jeszcze jeden post, z mojej strony! Pamiętaj, żeby napisać piosenki!

(niebawem nowe logo)
Wasz:
~Dawid.

8 komentarzy :

  1. Love Me Like You Do, Firework *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi? Jak miło, ale nigdy nie dodaję nic do listy ;-; Ja jak mam VIP to tak samo pomagam jak bez xDDDEŁ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Ale miałeś podać piosenki! :D

      Usuń
    2. No to ten... Hymn Niemiec (po niemiecku) poproszę.

      Usuń
  3. Heh, ja też nic nie daje :D Weż Ella Eyre - Gravity, Ella Eyre - Together, Ella Eyre - Deeper, Adam Lambert Ghost Town (REMIX), Ellie Goulding - Outside, Calvin Harris - Summer, Maroon 5 - Sugar, Pharell Whilliams - Hapy, Pharell Whilliams - Freedom, Natalia Nykiel - Bądź duży, John Legend - All of Me, Celia Pavey - Scarborough Fair, Ariana Grande - Love Me Harder, Ariana Grande - One Last Time, Jessie J, Ariana Grande, Nicki Minaj - Bang Bang, David Guetta - Hey Mama To tyle. Rozpisałam się xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Sia - Dressed in black
    Sia - Chandelier
    Human - Christina Perri
    The Cranberies - When you're gone
    Amy Mcdonald - This is life
    Demi Lovato - Heart Attack
    Love me like you do - Elie Goulding
    Pozdro ;)

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)