Strony

Menu

18 paź 2015

Akcja Artbookowa!

Cześć!
Już pewnie wszyscy moi znajomi wiedzą, że stworzyłem nowy artbook. Jaki jest jego cel? Żeby, jak najwięcej osób go zobaczyło. Wiem, że ten post ma charakter, typowo reklamowy, ale muszę to tu napisać. Zależy mi na tym ogromnie.

Poruszam w nim kwestię starego msp i zachęcam użytkowników do pomagania sobie. Bardzo dziękuje wszystkim za lovki! Jeśli chcesz się dowiedzieć, co tam jest napisane dokładnie to przeczytaj:

A teraz nie leń się tylko wchodź na msp i daj lovka! BARDZO MI NA TYM ZALEŻY!

Uwaga!
Skoro jest to post typowo reklamacyjny
ZAREKLAMUJ SIĘ TU!

Przepraszam was za ten post, wynagrodzę to wam!

Wasz:
~Dawid.

4 komentarze :

  1. Też zrobiłem podobny artbook xDDD
    Tylko, że mniej słów. Ja zawsze staram się pomagać, ale rzadko to wraca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dałam lovka i komentarz :D
    ~Rózowa Malinka 210

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)