Strony

Menu

3 paź 2015

Tabelka Uni ~ Nie padaj ofiarą kanciarzy! + #Beka Z Użytkowników

                                                                ~Hejga :P~
Z tej Strony Staś. Postanowiłem dziś powiedzieć trochę o wartości uni, może się wam to przydać ;3
No i poszło ;3
  •  Więc jak wiadomo serca na nogę są bardzo popularne, jednak że ładne. Kolor, który ci się nie podoba spokojnie możesz oddać za specjalne pozdro lub dwa.
  • Serduszko "MOM" jest troszkę rzadsze, ale mniej ładne stosunkowo wartość jest taka jak serc albo nawet mniejsza, gdyż ten tatoo jest bardzo mały.
  • Ying-Young, inaczej jaszczurka. Troszkę się pomyliłem, bo po tym tygodniu uni jest cenniejszy od syrenki. Ja wymieniał bym go już tylko za uni, chyba że potrzebujecie czegoś drogiego z listy, a macie sporo.
  • Syrenka jest bardziej cenna niż "MOM" ale nie oddawajcie za nią jaszczurek!
  • Wąż na nogę. Teoretycznie można by się kłócić czy jaszczurki nie są od niego cenniejsze, ale pamiętajcie że wąż był w sklepach tylko jeden dzień.
  • Blizny na łokieć. Nie są bardzo cenne, dlatego że prawie ich nie widać [ xD ] Ale z pewnością jest ich mniej niż węży albo syrenek. [ chociaż nie warto oddać węża za te paski ]
  • Gwiazdki na rękę. Ładne, dość rzadkie! Jedna na kilkanaście lepszych moviestars je posiada. Nie oddawajcie ich za pozdro lub coś z listy! Nie są tego warte.
  • Pajączki to unikat który sprzedawano w motywie Haloween. Nie ma ich zbyt dużo.
  • Róże na policzek są bardzo, ale to bardzo rzadkie, Mało osób je posiada, ale nie oddawajcie za nie gwiazdek na rękę.
  • Bluza LN. Tak naprawdę wiele moviestars wolało by mieć gwiazdki niż te bluzę. Ale ma ona sporą wartość ;P                                 
PAMIĘTAJCIE!  NIE UJĄŁEM W TEJ TABELCE WSZYSTKICH UNI! ISTNIEJE WIELE INNYCH, ALE JA STARAŁEM SIĘ WYSZUKAĆ TE POPULARNE.

A teraz pora na nową serię!
#BEKA Z UŻYTKOWNIKÓW

Dobra w tej serii spróbuję was rozśmieszyć rozmaitymi rozmowami na priv, artami i postami na forum.

Ok, no to zaczynamy.
Nie dość, że to dziewczyna to jeszcze... Nie skomentuję tego, okey? 
Ok, muszę lecieć, do zoba ^^
~Stach.


2 komentarze :

  1. Świetnie. A ta bluza kiedyś była bardzo cenna, nawet ją mam, aż żal jak ją dodali. ;-; Za dużo emotikon. xDDDEŁ

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)