Strony

Menu

13 paź 2015

#3 Hackerzy na Msp

~Beuno~
No Witam. Więc nadszedł czas na trzecią część. Wiem, że najpierw powinna być seria Celebrities on Msp, ale bardziej do gustu przypadła mi właśnie ta. To zaczynamy?

~Blue Nose~
Chcę od razu dodać, że na jego temat zbyt dużo się nie dowiecie, ponieważ w żadnym źródle, z kąd wiem dużo hackerach, mało się o nim dowiedziałam. Meh, nie jest sławny.Ok, więc BN posiada postać niebiesko-białego smoka, który ma straszne oko i rany. BN, z tego co wiem, hackuje jak Anynomouse czy The Dolly. Robi Little Testy. Mówiłam, że nic ciekawego o nim nie wiem, ale trudno.
~Samotniaa~
O Samotniej wiem dosyć dużo. Wygląda tak:
Najmocniej przepraszam za ta okropną jakość. Samotniaa to polska hackerka, lecz pisze po angielsku. Samotniaa ma pewną interesującą historię. Kiedyś, kilka lat temu nasza hackerka, miała rodzinę. Niestety, wszystko się rozwaliło. Samotniaa rozstała się z mężem, a jej córka zamieszkała o u niego. Jej córka miała 8 lat i grała w Msp. Z tąd pomysł, aby hackować. Jeżeli ją spotkasz, nie musisz uciekać, ale pod żadnym pozorem nie pisz jej nicku. Gdy ciebie shackuje pisze: Lonely forever. He will met you znaczy to Samotnia na zawsze. On cię spotka. Oczywiście ubiera się na czarno,wydaje mi się, że ze smutku.

W dzisiejszym poście to na tyle. Następnie pogadamy o... ah, to niespodzianka! I jak wam się podobało O Blue Nose i Samotniej? Piszcie w komentarzach!
~Ążelik.

 


2 komentarze :

  1. Fajne posty piszesz ;)) Ja z hackerów to się właśnie najbardziej Samotnii boję.
    pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę? Ja Anony. Mnie się wydaję, żę Samotniaa nie jest taka zła. Gadala z taką dziewczyną i okazałą się miłą babką.

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)