Strony

Menu

7 paź 2015

Star News + Ocenianie zdjęć + Dyżury.

~Dżem Dobry~
Pewnie zastanawia was dlaczego przez 2 dni nie ma postów ode mnie, Dawida i Staśka? Heh, w poniedziałek miałam wycieczkę, a wczoraj zawalony dzień, więc nie oczekujcie, że we wtorki będą z mojej strony posty. (Ej w jednym poście 3 tematy O.o) Zacznijmy od.. Opowiedzenia. Czyli dyżury xD Nie wiem jak to możeliwe, ale dzisiaj miałam ulubiony dzień w SZKOLE. Czemu? Dostałam 4 i 5! (Ta piątka jest zaskakująca) A do tego z koleżankami dyżurowałam na stołówce. Pewnie myślicie Na stołówce? Co? Ochyda! Ale to super robota! Teraz powiem trochę o nowościach. (Edit: Napiszę*) Pewnie zatem zauważyliście na Msp Star News. Dziwne, ale prawdziwe. Nowości, które nam się otwierają jak się logujemy było napisane o Star News. Podsumuwując nasze stare Nowości to teraz są nazywane Star News.
Podoba wam się logo? Albo nazwa? Pomyślcie o tym i napiszcie swoją recenzję w komentarzach! 

Trzecia część posta będzie o Ocenianiach zdjęć. Nie jest to nowa seria, bo mam już dwie. Zdjęcia biorę z nowych fotek. Zaczynajmy więc!
Pierwszym zdjęciem będzie to 7 zdjęcie z 3 strony. (Losuje)
Mogłam wybrać inny numer! Według mnie zdjęcie jest za przeproszeniem do dupy. Poco wstawiać jakeś wzorki? I to takie brzydkie (według mnie). Wrzuciła je pati@@@111222. Daje 2/10.

Kolejny numerek jest ze strony 4 zdjęcie 5.

Kolejne. Andżela fajnego masz trafa. I mówisz do samej siebie? Ok. Ja tu widze chińskie duperele. 
Zdjęcie wrzucone przez Hatice Tiara. Daje 1/10. Co ja taka surowa?

Dalej idzie strona 6 i zdjęcie 1.
Ludzie! No co z wami? Kocham konie, tak przyznaję, ale poco wstawiasz zdjęcie konia, które będziesz miała? Koń śliczny, ale zdjęcie bez sensu. Dodane przez TRIXI 3000.

Obym wybrała coś fajnego. Strona 7 zdjęcie 4.
Zdjęcie normalne jak każde. Nie mam pretensji, że wstawił siebie. Ale głupia mina xD Autor to maslo63. DAJE MU 8/10.
Ostatnie zdjęcie jest na stronie 10 fota 3.


Mała dziewczynka wstawiła 9 zł. Nie wiem o co chodzi czy o jej pierścionki czy, że ma 9 zł. Nie wiem. Autor to licia0011. 5/10.

Kochani to tyle! Mówcie co sądzicie o poście? Pozdrawiam was całym sercem!




3 komentarze :

  1. W pierwszej część posta, pod koniec, gdy opisujesz te "Star News" jest zdecydowanie za dużo powtórzeń.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super , fajne posty piszesz

    ~Mela
    Ps.Dawid , dzięki za prezenty *-*

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)