Strony

Menu

14 paź 2015

Wkrótce!

~Beuno~
Cześć, cześc, witam poraz kolejny. W dzisiejszym poście (wow jak to dorośle brzmi xD) powiem wam o kolejnym.. jak to ująć wydarzeniu. Jak zapewne wiecie 31 października jest Halloween (Tak bardzo lubię zbierać darmowe cukierki :v) i z tej okazji na Msp pojawiło się kolejne poszukiwanie, a wszystko po to, aby odnaleźć zaginionego boonie. Ja w ostatnim zbieraniu nie zrobiłąm do końca - nie chciało mi się xD Wygląda to tak:
No... W mieście wygląda tak:
Ja tam nie wiem czy uratuje mistycznego zwierzaka :P Mam już 10 czy 11 zwierzaków więc poco mi więcej xD A wy zbieracie w tym roku cukierki? Czy uważacie, że to nie jest polskie święto? Post krótki, ale coś jest. Kończę. Papa :*
~Ążelik.




3 komentarze :

  1. Jak ja lubię twoje posty.Jesteś świetna.Pozdr :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem nieźle się rozwijasz! Mam kilka wątpliwości: Mogłaś bardziej rozbudować wstęp i zrobić lepszy środek, czyli tą część gdzie pokazujesz, jak to wygląda w mieście. Poza tym jest bardzo dobrze! :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiielkie dzięki Inha? Dobrze pisze? xDD

    OdpowiedzUsuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)