Strony

Menu

3 paź 2015

#2 Celebrities on Msp

~Dżem Dobry~
Powitanie jest, więc zacznijmy na początku od pewnego wyjaśnienia. Ta seria powinna być co dwa dni, lecz w weekend chciałabym napisać posty, a na dzisiaj nie mam za bardzo pomysłu. Więć, gdy robię ten post dzisiaj powinien być w poniedziałek, ale wtedy jadę na wycieczkę szkolną, więc nie będzie czasu. Do tego do looków, będę dawała więcej informacji na ten temat. Może przejdziemy do rzeczy?

Pierwsza gwiazdeczka to Tove Lo
Tove Lo, a właściwie Ebbe Tove Elsa Nillson. Pewnie ją znacie z piosenki Habits. Autorka tekstów pochodząca ze Szwecji. Jej ubiór jest jak na piosenkarki normalny, ponieważ patrząc na jakieś tam inne 
gwiazdy to codzienny strój. Mnie, akurat nie przypadł do gustu, ale co tam :p. Zaprezętuję ją w wersji Msp tak:
Sczerze mówiąc nie wyszło mi za bardzo. Najbardziej mi wyszły buty i włosy, choć nie są jakieś ,,Perfecto!''. Look kosztuje 2150sc więc nie jest to tak dużo? Może chodźmy do punktacji.

Włosy - Kolor bardzo podobny, również uczesanie. Daje 10/10.
Bluzka - Szukałam takiej jaką sama ma, ale nie znalazłam więc dałam podobny fason, ale bez tych ,,X''. 7/10
Spodnie - Myślę, że nie są takie złe.  Kolory te same, niestety mniej tych takich łat. 9/10
Buty - Są bardzo podobne. 10/10 I nic do powiedzienia!
Zauważyliście, że nie dałam tych długich rękawiczek na ręce, (zapomniałam jak się nazywają xD) szukałam, ale nie znalazłam.

Cała punktacja wynosi 36/40 pkt. 

Następnie idzie Hozier.
On natomiast, zasłynął z piosenki Take Me To Church, którą codziennie śpiewałam! Jego pełne imię brzmi Andrew Hozier-Byrne. (Hehs, urodził się 5 dni po moich urodzinach^^) Pochodzi z Irlandii. To może przejdziemy do looków?
Look mi poszedł szybko, ponieważ akurat było łatwo. Przecież to jest takie podobieństwo!
Czapka - 10/10 Nie mam słów jest bardzo podobne!
Włosy - bez czapki wyglądają na takie jakie ma Hozier czyli długość do szyi i koczek z tyłu. Muszę dać 10/10.
Broda - 10/10 Bez komentarza.
Bluzka z Szalikiem - Bluzka i szalik to jedna rzecz. Nie jest identyko, ale dam 9/10.
Spodnie - Wyszły mi najgorzej, lecz daje 9/10.
Buty - 10/10.

Ogólnie jestem bardzo z tego zadowolona! Całość jest bardzo podobna! Razem punktacja wychodzi 58/60 czyli prawie 60/60. Seria wam się podoba? Mam nadzieję! Liczę na komentarze. 
~Ążelik





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)