Strony

Menu

11 paź 2015

#3 Celebrities on Msp

~Buena!~
(Tak zmieniłam powitanie.) No cześć :) Jak zauważyliście (albo nie) ostatnio seria była tydzień temu. Przepraszam was najmocniej, ale nie mam czasu! Teraz będzie seria Celebrities on Msp, a potem Hackerzy na msp #Acotam. No to bez przedłużania zaczynamy.

Wybrałam Demi Lovato.
Miałam mnóstwo ubrań do wyboru! Wybrałam ten, ponieważ był trochę inny.Bardzo się różnił. Najbardziej mnie zainspirowały włosy. Przejdźmy do ubrań na mojej Ms.
Tak dobrze zauważyliście. Nie ma butów. A tylko dlatego, iż na zdjęcie Demi Lovato nie widać butów, a nogi są do kolan. A włosy powinny być pod kolor ciemnego turkusu, lecz niechący nie zauważyłam tego i zrobiłam sreen z takimi i je dodałam. Trudno. To podsumujmy.

Kapelusz - 8/10 Ponieważ zabardzo jest widoczny.
Włosy - 9/10 Byłoby 10/10, ale z powodu mojego błędu daje 9.
Koszula - 10/10 Jak na postać Ms jest super!
Naszyjnik/breloczyk - 5/10 Zbyt widoczny.
Spodnie - 9/10 Trochę mniej podobne niż na stroju gwiazdy.

Razem mamy 41/50.

Czas na mężczyznę. Bierzemy Taylora Lautnera.
Zwykły granatowy garnitur. Zawsze jak jego gdzieś widzę, przypomina mi się film Zmierzch, w którym gra. (Jak nie obejrzałeś/aś polecam!) Zabierzmy się za postać MS.
Niestety, look jest tylko dla posiadaczy vipa. Wszystko przez bluzkę. Ogólnie chociaż trochę przypomina Taylora. A wy jak myślicie? Ja jestem z siebie zadowolona. 

Włosy - 10/10
Broda - 8/10
Bluzka - 10/10
Spodnie - 9/10
Buty - 9/10

Czyli razem wychodzi 46/50. Myślę, że to na tyle. Napiszcie w komentarzach jakie gwiazdy mają być następne. Do zobaczenia.
~Ążelik.







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)