Strony

Menu

1 paź 2015

SZUKAM GWIAZDEK NA RĘKĘ!

Witam!
Z tej strony zdesperowany Dawid. Mam już dużo unikatów, ale do pełni szczęścia brakuje mi jeszcze jednego. Tak zwanej wisienki na torcie. Coś dzięki czemu będę w pełni szczęśliwy. Dobra dość tego wykładu, bo Was kompletnie zanudzę. Wszyscy wiedzą, że chodzi mi o gwiazdki na rękę! Najlepiej, żeby były w kolorze innym niż jasny róż. Oczywiście zrobiłem artbooka:


Moim zdaniem nagroda, którą oferuję jest dosyć cenna. Oczywiście wszystko jest jeszcze do ustalenia. Przejdźmy do sedna! Jeśli masz gwiazdki i nie są ci potrzebne, bądź nie grasz lub coś innego to proszę oddaj mi je! Ja się nimi bardzo dobrze zaopiekuję ♥ Haha!

Post bez sensu, ale mam nadzieje, że ktoś (kto ma gwiazdki, oczywiście) się nim zainteresuję!

W nagrodę, będzie jeszcze jeden post! 

Wasz:
~Dawid.

8 komentarzy :

  1. Hehe Dawid użyłeś mnie jako manekina xDD
    Nie wiem, może kiedyś oddam gwiazdki :|

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego nie napisałeś tego jak miałem ich ponad 20? No? Czemu? xDDDEŁ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedne, lub dwie. Nie wiem, zobacz sobie sam >.<

      Usuń
    2. Chcesz tu więcej wejść? Wpisz link bloga do nazwy swojej i pisz wszędzie normalne komy, a nie reklamy (i tak nie piszesz, ale tylko przypominam, bo na Wannach, Abiesce i innych nie można).

      Usuń
    3. Sprawdziłem. Masz dwie pary: różowe i czarne. Dasz któreś z tych? BŁAGAM XDDeł :D

      Usuń
    4. A to nie dam. Bo czarne potrzebne do looków xDDDEŁ

      Usuń

PAMIĘTAJ:
★Hejty w ogóle nie będą brane pod uwagę!
★Liczy się szczera opinia, którą ZAWSZE możesz napisać!
★Możesz zareklamować swój blog pod warunkiem, że najpierw napiszesz opinię na temat posta.
★NIE PRZEKLINAJ!
★Nie kopiuj moich treści. Wszelkie wzmianki, muszą być napisane ze źródłem (via. dawidowe-msp)